Sunday, December 19, 2010

The LAST


Everyone please prays for me
I'm gonna attending LK exam tomorrow.
Hope the question will not be too difficult.
After LK, I'm gonna playing whole day!!

 我的鈣片哈
骨頭不是很好所以要每天吃
想回那天晚上腳酸到不行真是痛苦
吃了這個真的好很多
希望以後下雨天都不會再痛;)





邁向明天的明天
我們這些加油再加油
你們給我的回憶是我最珍貴的寶藏;)





No comments:

Post a Comment

Sunday, December 19, 2010

The LAST


Everyone please prays for me
I'm gonna attending LK exam tomorrow.
Hope the question will not be too difficult.
After LK, I'm gonna playing whole day!!

 我的鈣片哈
骨頭不是很好所以要每天吃
想回那天晚上腳酸到不行真是痛苦
吃了這個真的好很多
希望以後下雨天都不會再痛;)





邁向明天的明天
我們這些加油再加油
你們給我的回憶是我最珍貴的寶藏;)





No comments:

Post a Comment